Jag tycker som blondinbella!



Jag tycker som blondinbella. Man ska inte straffa sig själv med att inte äta, för att man fått för sig att man måste gå ner i vikt, om man inte mår bra av det. Man ska få äta godis emellan åt, det har man oftast gjort sig förtjänt av. Man måste få gå osminkad och i urtvättade mjukisbyxor någon gång, för man måste få vara sig själv och ibland bara inte orka fixa sig. Att man - när man väl gör det - gör det för sin egen skull! Inte för att andra tycker att man måste? :O


En bild från förra våren, när bladen börjat slagit ut på riktigt på rönnträdet utanför vårt fönster!


Jag tycker också man ska få belöna sig själv när man nått vissa mål osv. Och det är precis vad jag ska göra! Jag ska unna mig två helt absolut mega jätte högt värderade saker ( för mig ) inom en framtid. Den ena belöningen är resan till Cypern. Den står för självständighet. Att jag stått på egna ben så pass länge. Och då har jag klarat mig utan studiebidrag och skramlat ihop mina egna pengar under ett helt år! Fira livet, helt enkelt! Och jag lovar att det kommer skålas många gånger under den veckan vi är där. ;)




Nu ska jag ta en dusch, sen ta mig en promenix i vårvädret. Från och med idag tänker jag säga att det är vår! Inte en dag för tidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0