Ha tålamod och förståelse

Alltså, åååh det är full fart hela dagarna! Vilket såklart är skiitkul!
Kom precis till soffan och myst ner mig och varvat ner första gången idag. Direkt när jag kom hem hade jag Hannabus med mig. :D

Vi kokade potatis, stekte köttbullar och gjorde potatismos och åt tillsammans innan vi tvättade av oss sminket och gick en promenad till badhuset och testade deras solarium denna gång. Sen traskade vi tillbaka. Sen kikade jag en liten sväng på Arga snickaren innan jag hoppade in i duschen och tog mig en rejäl en!
Sen har jag fönat torrt håret och donat, så det tar tid och jag är NUUU somsagt klar med alla äventyr för idag. Äntligen ;)

Ni får ha överseende och lite tålamod.
 Jag känner på mig att det blir kasst med bloggandet fram tills helgen. Eventuellt att jag hinner med lite imorgon kväll också, om jag inte däckar i soffan i min ensamhet när jag kommer hem. Vi får se. Men på lördag återkommer jag med egopics och massa tjejsnack! :D Hihi :cool:


Nu ska jag kika på Van the man på 6an. GRYM film!

Nattinatti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0