En kär återträff och en sväng till stan



Sådär ja!

Godmorgon bloggreaders! Eller god förmiddag. Jag är färdig fixad, hunnit äta frukost och sprungit omkring och fånat mig massor redan. :D Lyckades tydligen filma mig själv också när jag skulle ta egopic med lilla digitalkameran först, haha. Måste nästan visa er sen! Filmade medvetet en gång också, huhu. Jag ska nog bjuda på mig själv och visa er sen somsagt. Galet!! ;)


Nu väntar jag på Petra, min älskade barndomsvän som är som en syster till mig. Hon ska i alla fall hämta upp mig så ska vi åka in till Västerås och spendera dagen där tillsammans! <3


Hon borde komma vilken sekund som helst, så tänkte stänga ner nu.
Men hörrni, vi hörs sen!


Fjortisbild delux, haha. :cool: Men this is how I look today anyhow!


Idag är jag fan HELT Gina Tricot. Jösses! Jag som knappt gillade deras kläder alls förut... Men det går i omgångar! Älskar deras baskläder! Vill ha dem långa linnena (som det vita på bilden) i alllaaaa färger! Och jag jobbar på det.. ;) Har dock bara 3 färger än. Undrar om man ska ta och kika in där idag..... :rolleyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0