Det "stinker" semester!



Ååååh, det luktar semeesteeer!!

Jag kollade ut i morse och stod och glodde ett tag... det hade snöat, men det regnade och jag hade hört regnet ett tag på morgonen då. Så blev lite bitter. Men inte så att jag svor över det, var mest glad för att det regnade faktiskt!



Så jag kände såhär, när jag sminkade mig, så funderade jag på vilken lotion/kräm jag skulle ha och blanda ut min foundation med (ja, jag gör så nu. Blivit något jag trivs jävligt bra med. Känner mig inte kakig i ansiktet, jämnar bara ut hudtonen i ansiktet, slipper kanter och fläckar osv) så valde jag, vädret till trots, min Piz Buin solkräm SPF 6. Den luktar ju så förbaaaaskat gott!! Så nu går jag runt och "stinker" semester! Har ju dessutom nu på morgonen kollat runt lite om Thailand samt kollat hotell och priser från direkt efter jul till efter nyår. Har nog nästan bestämt att nyårsresan blir dit! Så får nästa långresa bli åt väst istället. (Var ju sugen på Florida, New York, Barbados osv nu..)




Jaja, skitsamma.
Nog om det, nu tar jag lunch! Ugnspannkakor med sylt o grädde. Mumma mumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0