Dax att knyta ihop säcken



VAAA? Vad hände? Har setat vid datan hela dagen och inte skrivit ett enda ord här? FYyy vad dåligt!
Men tro det eller ej, jag har haft fullt upp idag!
Samtidigt som jag mått galet dåligt. Illamående av att jag varit alldeles yr. Och då menar jag inte lite. Var obehagligt! Trots att jag satt ner så snurrade allt. Gav sig lite efter lunch. Och illamåendet gav sig efter en grillning som Matte stod för, MUMS! Hamburgare och korv. Jag gillar inte hamburgare så mycket, så köpte mig lite chorizo, hihi. RIKTIGT jääävla gott var det. Sommar <3


Bild från i lördagskväll/natt


Nu ska jag fortsätta med det projekt jag hållt på med hela dagen, förhoppningsvis så kan jag knyta ihop säcken en gång för alla väldigt väldigt snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0