WOOOOOOOOOOW!



I feeeeeeel good, *nanananana*, I knew that I would, now. *Nanananana*
I feel good, I knew that I would, now.
So good, *da-da*,  so good, *da-da* , I goooot yooouuu!




Fast egentligen är jag lite illamående och trött som tusan. Bara legat och vänt och vridit inatt. Drömt en massa och vaknat svettig om och om igen. Aldrig legat skönt. Osv osv.. suxxor!

MEN, ny dag, nya möjligheter!

Jobbet börjar flyta på som det ska. Så det är roligt! Ska dock försöka att inte "ta med mig jobbet hem" så mycket. Försöka glömma jobbet på fritiden och bara relaxa.. Lättare sagt än gjort. Det är ju fortfarande pure fresh för mig! Fortfarande mycket att ta in och lära sig. Och när det väl går bra så är det apa roligt(!!) för man inte kommit in i det än.

Förövrigt: I feel good! Hihi.
Vi ska dessutom försöka boka en 2 veckors resa till i vinter så snart som möjligt. UNDERBART!
Playacar



Nu, idag, ska jag bannemig komma i tid till samåkningen. Så ska börja sminka mig nu.
Först min morgonritual dock: ett stort glas vatten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0