WHOOPS!


Jag glömde blogga igår. Eller jag tänkte hela tiden på det, men fann aldrig tiden. Ber om ursäkt för det, och ska självklar skärpa mig och försöka ha mobilen och mobilkameran i högsta hugg!


Jag måste nästan säga att jag totalt SKITER i om ni inte gillar min blogg, men jag tycker det är gryyymt kul att blogga. Speciellt MMS-blogga. Det vill säga att jag tar kort och skickar in till bloggen via MMS. (dumförklarning?). Oavsett hur spännande eller ospännande det är, så är det såå mycket roligare och mysigare att läsa en blogg när det är bilder, direkt-bloggning, liksom.

Så, that's what I'm going to do! :)



Nu blir det lite fika i väntan på Hanna-banana!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ursnygg och härlig blogg!

2010-11-13 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0