Tvifan!!

Fy för pengar. När man inte har dem. Enoooormt deprimerande och jobbigt.

Får hoppas det löser sig snart.
Åkte hem tidigare från jobbet, KUTADE till tåget som går en timme tidigare än den jag brukar ta (som jag trodde jag kunde hinna ta för vi skulle klara budgeten för dagen). Sen kunde jag ju endå inte fixa det jag skulle fixa.. min mobil var död och ännu mer död. SJUKLIGT irriterande!

MEN jag ska lösa det. Och jag ska gottgöra för min sista halvtimme, som jag gick ifrån idag, på måndag. Ska sälja masssoor nästa vecka har jag bestämt! Sådeså.



Och jag ska nu glömma all irritation och ilska och ledsamhet och tänka att jag hade min bästa försäljar-dag hittills igår och att det är helg osv. osv.
Firar det med fredagsRhodos med min och pojkvännens fredags-lördagsfamilj. ;)

Ha en bra fredag, you guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0