Sugen tjej!! Heeelt otroligt fina smyck...

2010-11-17_17_04 (MMS)

Sugen tjej!! Heeelt otroligt fina smycken det finns. Antingen har jag tack vare jobb och lön blivit att värdesätta saker annorlunda, eller så har faktiskt silver smycken blivit billigare på några år? Äkta varor har inte riktigt varit min grej som student. Jag har faktiskt varit tjejen som är ekonomisk. ...varit som är? Bra grammatik där Carro. Jag är nog den som går saktast i hela Västerås just nu. Helt inne i telefonen. Det resulterar i många stressade människor (och ostressade) att gå in i mig. Eller jag i dem? Herrejösses må jag säga. Folk borde lära sig att lugna ner sig. HAAHAHAHA, JAG BLEV OMREJSAD AV EN TANT MED RULLATOR! Jäklar, det måste ta priset!! Nej, nu ska jag rejsa ikapp in till stationen innan känseln i fingrarna försvinner helt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0