Morgonmys



God - tidig - morgon där ute i landet!

Jag nästan viskar när jag tänker mig detta inlägg i huvudet (ni vet när man läser "högt" för sig själv, i huvudet...?!). Pojkvännen sover, jag har tänt flera ljus runt mig i vardagsrummet, man skulle kunna höra någon fisa. Det enda som låter är datorn.





Ska dock snart dra på min favvo-morgon-musiklista, Elvis och dess jullåtar!
(Jaaa, jag vet. FUSK! Men jag lyssnar liksom inte helt på dem när jag sminkar mig och så. Det är bara sådan himla mysig och lugn stämning. OCH så blir man ju att längta lite extra in i december månad, det kan jag inte krypa under stolen med..)


Nu blir det ett glas juice som start på denna mysiga, isiga morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0