Min sallad väntar. Och lär få fortsätta vä...

2010-11-30_18_18 (MMS)

Min sallad väntar. Och lär få fortsätta vänta. Tåget 17:27 var inställt. Efter 18 visar dem "ny avgångstid 19:00" för 18:27 tåget. Så då hann man inte med bussen kl 18 heller.. För i hela helvetet. Jag blir förbannad. RIKTIGT förbannad. Jag är verkligen inte på humör, är trött o lite extra känslig just nu. Säger bara TACK o lov att jag inte är bajsnödig, pissnödig, illamående eller överdrivet hungrig. Skulle hem till mamsen o syrran, men det får bli om en ytterligare 1000 år. Ska dessutom till tandläkaren imorgon kl 10, i Uppsala. Aas dåliga buss o tåg tider. Så jag kommer inte vara tillbaka på jobbet förrns 13-13:30. SUCk! ......nä, nu har jag nog klagat av mig tillräckligt för en stund framöver. Lid med mig, bara lite iallafall, så är jag lite glad. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0