Brrrrrr........


Satan i gatan vad kaaalllt det är!
Fryser om fötterna, är så förbenat kallt på detta jäla lägenhetsgolv. Och nu har jag hängt tvätt, så nu är jag iskall om händerna också!  Till och med min näsa är iskall kände jag nu!

Jaja, över till något helt orelevant istället. Mycket roligare med onödig fakta. 
Jag har lyckats göra leverbiff och potatis idag (svårt? Nä, men brukar aldrig bli gott när jag lagar "sådan" mat). Riktig "mamma"-mat, för mig. Och lyckat blev det! T o m två matlådor fick vi ihop. För 60 kronor, tjollahopp!
Så nu är jag väl värd att krypa ner under täcket i soffan (först och främst) för lite semester-letande och Robinson tittande. :)




Fått min första telefonräkning också, GRR!
Bäst för er att ni börjar följa min blogg (självklart i utbyte mot att jag bloggar bra också) så det var värt för mig att köpa telefonen och abonnemanget, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0