Åh neeej!

Ouups, glömde heeeelt av bloggen igår. Först någon timme Sex and the city-maraton, sen en lång promenad med älskling för att sedan köra några avsnitt satc till följt av matlagning och The sims 3 spelande. Vilket var rena rama sömnmedlet. Rätt som det var så höll jag på och somna sittandes. Klockan var då bara halv 9. Tröttmössa! Vet att jag lovade uppdatera o visa min maskerad-outfit, glömde det men jag ska ragga åt mig lite bilder så jag kan visa nu efteråt iaf. Sitter just nu på sista rasten på jobbet, varenda kotte sitter och spelar på mobilerna eller surfar på datorerna. Nördar är vi allihopa! Känner mig hemma, haha. Nej nu är den kvart över, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0