Ursäkta röran

USCH och fy vad dåligt uppdaterad jag håller bloggen. MEN nu har jag en bra ursäkt, faktiskt!



Det har varit jul, och sen dess har det varit fullt upp med lägenheten. Är kaos här! Bor som i en etta just nu. Ingenstans att ta vägen mer än in till köket och tillbaka till sovrummet. Och toaletten också såklart! Men jag är inte lika kär i den som min sambo, haha. Så det har inte hunnits med att tänka på något annat än lägenheten så vi får den bebolig igen. Har inte ens hunnit träffa mamma och syrran som jag tänkt i flera veckor!

Imorgon är det sista dagen på 2010 också. Sen börjar man jobba hårt igen på måndag.

Tur att vi ska åka till staterna i slutet av februari! Inte ens två månader kvar nu, hihi. :) SKÖNT! Väl behövligt. Då har vi inte varit utomlands på nästan ett helt år. Inte ok!
Sen åker jag till Berlin 25e mars efter det också. Så då börjar det likna något igen!
ÄNTLIGEN får jag en resa i julklapp. Alltid önskat mig det. Nästan oavsett destination. Bara jag får ut och resa! Glömma den riktiga världen för en stund och gotta mig i omgivningen och njuta lite bara. Är bara en weekend i Berlin, men den är med min mor och alla hennes barn. Också något jag drömt om länge.

Nu är ju visserligen huvudsaken till att vi åker till Berlin för att Mamma är född där... Hon var där i våras och kände att hon ville visa oss vart vi kommer ifrån. Ja, jag är halvtysk! Det är dock lite läskigt, för det området... det... ja... mammas historia. Kriget... Ja. Berlin är trots allt lite läskigt.



Men NOG om det! NU ska jag äta frukost sen fortsätta riva vardagsrummet. Eller - "vardagsrummet" kanske är mer korrekt.







Kommentarer
Postat av: K

du haru nå tips om hur man kan få bort lite grön nyas i håret när man färgat och d skiftar i grönt?

2011-01-06 @ 02:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0