Attans. Skulle köpa någon julklapp till ef...

Attans. Skulle köpa någon julklapp till efter jobbet innan jag behövde gå till tåget. Det som händer är, ja jag köper - näst intill impulsköper - julklapparna för att sedan småspringa/powerwalka till stationen med bara nåågra minuter på mig. Dagen till ära (första gången på en månad om inte mer) hade jag klackskor på mig till jobbet....förbannat! Missade tåget med kanske en 30sek.. Förbannat! - igen. Så nu är jag svettig, fryser (ja, samtidigt) och har enorm träsmak i röven. Tacka vet jag KitKat som jag hade någon bit över i väskan! <3 nu har det dock ääntligen gått 50 min, dvs 10 min kvar till nästa tåg kommer. Sen återstår bara 27min sittandes till. Är lite glad över att min sambo föreslog hämtmat - redan innan jag missat tåget. =) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0